Кнеза Милоша 69, Београд 011 20 61 700
Градска општина
Савски венац

25. октобар 2017.

Регистрација стамбених заједница

Регистрација стамбених заједница


*** ПРЕУЗМИТЕ ПРИРУЧНИК ЗА СТАМБЕНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ ГО САВСКИ ВЕНАЦ 2017 *** ::..

 

                                       ОБАВЕШТЕЊЕ

 

У понедељак, дана 12.06.2017.године, почиње регистрација стамбених заједница које се налазе на територија ГО Савски венац, подношењем пријаве за регистрацију Одељењу за имовинско-правне и стамбене послове ГО Савски венац, обзиром да је дана 12.06.2017.године почео са радом Регистар стамбених заједница у Републичком геодетском заводу у Београду.

 

Ступањем на снагу Закона о становању и одржавању зграда („Сл.гласник РС“, бр.104/16) дана 31.12.2016.године престао је да важи Закон о одржавању стамбених зграда ("Сл. гласник РС", бр. 44/95, ..и 88/2011), на основу кога је Градска општина Савски венац водила евиденцију Скупштина/Савета зграда и издавала уверења о формирању Скупштине/Савета зграде и избору председника у складу са чл. 162. Закона о општем управном поступку (“Сл.лист СРЈ” бр. 33/97 31/01 и „Сл.гласник РС“, бр. 30/2010).

 

Новим Законом о становању и одржавању зграда прописана је обавеза скупштина или савета зграда који су формирани у складу са прописима који су важили до ступања на снагу овог закона, односно до 31.12.2016.године, као и обавеза власника посебних делова зграде у којој није формирана скупштина или савет зграде, да у року од шест месеци од дана почетка рада Регистра изврше регистрацију стамбене заједнице подношењем пријаве регистру од стране управника или другог законом овлашћеног лица у складу са чл.22. и 23. Закона о становању и одржавању зграда („Сл.гласник РС“, бр.104/16).

 

У складу са чл.19. Закона о становању и одржавању зграда у поступку регистрације Регистратор искључиво врши проверу испуњености формалних услова за упис података у Регистар, који су предмет регистрације и објављивања, на основу чињеница из пријаве и приложених докумената, без испитивања тачности чињеница из пријаве, веродостојности приложених докумената и правилности и законитости поступака у којима су документи донети.

 

Документација и прописи за регистрацију стамбене заједнице:

 

1. Образац пријаве за регистрацију стамбене заједнице    (.pdf)

1а. Образац пријаве за регистрацију стамбене заједнице    (word)

 

2. Додатак пријави

 

3. Образац пријаве за ажурирање података

3а. Образац пријаве за ажурирање података

 

4. Огледни примерак записника са седнице стамбене заједнице

 

5. Потребна документација за регистрацију стамбене заједнице

 

6. Закон о становању и одржавању зграда („Сл.гласник РС“, бр.104/16)

 

7. Правилник о садржини регистра и документацији потребној за регистрацију и евиденцију података о стамбним заједницама, као и начину подношења података и докумената („Сл. гласник РС“, бр.49/17)

 

8. Правилник о програму испита и начину полагања испита, условима за стицање и одузимање лиценце за професионалног управника и садржини регистра професионалних управника („Сл. гласник РС“, бр.41/17)

 

9. Најчешћа питања и одговори

 

Контакт особа:

Предраг Јовановић, дипл.правник, тел. 2061-831  

E-mail: jovanovicp@savskivenac.rs

 

Корисни линкови:

 - База јединствене евиденције РГЗ-а

http://katastar.rgz.gov.rs/StambeneZajednice

- Регистар професионалних управника је успостављен и доступан је на сајту

https://usluge.pks.rs/#!/app/buildingmanagersregistar

Сви професионални управници који су положили испит и добили лиценцу су уписани у овај Регистар.