Кнеза Милоша 69, Београд 011 20 61 700
Градска општина
Савски венац
Општинска управа

07. август 2017.

Одељење за општу управу

Одељење за општу управу

     Одељење за општу управу - контакт телефон 2061-712

•    Сушић Марија - начелник Одељења - самостални саветник

•    Илић - Велимировић Драгица - саветник за послове правне помоћи
•    Милановић Гордана - саветник за послове за људске ресорсе
•    Косановић Милка - виши референт за кадровске послове и послове бирачког списка
•    Пауновић Оливера - виши референт за послове бирачког списка и административно-канцеларијске послове
•    Шашић Анкица - виши референт за послове експедиције поште
•    Кучевић Данило - виши референт за за кадровске послове и послове бирачког списка
•    Огњановић Љиља - шеф Одсека за послове писарнице - самостални саветник
•    Ракочевић Слађана - млађи сарадник за послове аутоматске обраде података
•    Станимировић Радмила - виши референт за послове писарнице и архиве
•    Граовац Мирослава - виши референт за послове писарнице и архиве
•    Малетић Снежана - виши референт за послове писарнице и архиве
•    Дурутовић Зорица - виши референт за послове писарнице и архиве
•    Бошковић Гордана - виши референт за административно-техничке послове за заштитника грађана


НАДЛЕЖНОСТИ ОДЕЉЕЊА ЗА ОПШТУ УПРАВУ:

Одељење за општу управу врши следеће послове:

-    послове писарнице и архиве;
-    припрема обрасце за подношење захтева у Управи Градске општине;
-    предлаже мере за бољу доступност управе лицима са посебним потребама, као и лицима која су у суштински неједнаком положају са осталим грађанима/грађанкама;
-    на нивоу Управе предлаже мере и стара се о заштити података о личности у складу са законом;
-    прати и ажурира измене прописа којима се утврђује наплата такси и о томе обавештава надлежне организационе јединице у Управи; 
-    издавање потврда о животу и уверења о издржаваним лицима за кориснике пензија који имају пребивалиште на територији Градске општине;
-    евидентирање и достављање интерне и екстерне службене поште;
-    пружање правне помоћи грађанима/грађанкама за остваривање њихових права,
-    вођење бирачког списка; 
-    стручне и административне послове за спровођење избора и референдума;
-    издавање потврда о чињеницама о којима орган води службену евиденцију;
-    у области управљања људским ресурсима обавља стратешку, оперативну и административну функцију;
-    предлаже израду и имплементацију стратегије управљања људским ресурсима, припрема планове из свих области управљања људским ресурсима (кадровски, планови обуке, коришћење годишњег одмора);
-    припрема унапређења мотивације запослених кроз предлагање мера напредовања и награђивања;
-    праћење квалитета и побољшање интерне комуникације као и мерење задовољства запослених;
-    спровођење обуке за руководиоце/руководитељке у циљу усавршавања техника руковођења;
-    предлаже израду нормативних аката везаних за све сегменте управљања људским ресурсима;
-    организација и руковођење процедуром новог запошљавања и увођење новозапослених у посао;
-    води персоналне и друге евиденције у складу са законом,
-    стара се о заштитној и радној одећи, обући и опреми;
-    прати прописе из своје надлежности и иницира промене прописа;
-    обавља и друге стручне послове за потребе органа Градске општине и друге послове у складу са законом, Статутом Градске општине и актима органа Градске општине.