Савски венац
Општинска управа
01. септембар 2022.
Одељење за општу управу
Одељење за општу управу - контакт телефон 2061-712
Одсек за људске ресурсе
• Перин Марина - саветник за послове управљања људским ресурсима и ажурирања бирачког списка
• Бојић Марко - саветник за послове управљања људским ресурсима и ажурирање бирачког списка
• Кадовић Јелена – саветник, послови поступања по захтеву за одобравање бесплатне правне помоћи
• Мијајловић Марија – саветник, правни послови управљања људским ресурсима
• Ана Калавер-Петровић – саветник - за послове управљања људским ресурсима и ажуирање бирачког списка
• Валентић Јована - млађи саветник - послови ажурирања бирачког списка и административни послови
• Перић Јована - млађи саветник - послови ажурирања бирачког списка и административни послови
• Шашић Анкица - виши референт - послови експедиције поште
• Кучевић Данило – виши референт - послови експедиције поште
• Ивана Боровић - намештеник - курир
Одсек за послове писарнице
• Огњановић Љиља - шеф Одсека за послове писарнице - самостални саветник
• Ракочевић Слађана - сарадник - послови аутоматске обраде података
• Граовац Мирослава - виши референт - послови писарнице и архиве
• Станимировић Радмила - виши референт - послови писарнице и архиве
• Малетић Снежана - виши референт - послови писарнице и архиве
• Бошковић- Вучковић Гордана - виши референт- административно-технички послови за локалног омбудсмана
• Радоњић Радован - виши референт - послови давања обавештења грађанима о раду Управе градске општине
• Јасмина Бојић – сарадник за послове аутоматске обраде података и архиве
НАДЛЕЖНОСТИ ОДЕЉЕЊА ЗА ОПШТУ УПРАВУ:
Одељење за општу управу врши следеће послове:
- послове писарнице и архиве;
- припрема обрасце за подношење захтева у Управи Градске општине;
- предлаже мере за бољу доступност управе лицима са посебним потребама, као и лицима која су у суштински неједнаком положају са осталим грађанима/грађанкама;
- на нивоу Управе предлаже мере и стара се о заштити података о личности у складу са законом;
- прати и ажурира измене прописа којима се утврђује наплата такси и о томе обавештава надлежне организационе јединице у Управи;
- издавање потврда о животу и уверења о издржаваним лицима за кориснике пензија који имају пребивалиште на територији Градске општине;
- евидентирање и достављање интерне и екстерне службене поште;
- пружање правне помоћи грађанима/грађанкама за остваривање њихових права,
- вођење бирачког списка;
- стручне и административне послове за спровођење избора и референдума;
- издавање потврда о чињеницама о којима орган води службену евиденцију;
- у области управљања људским ресурсима обавља стратешку, оперативну и административну функцију;
- предлаже израду и имплементацију стратегије управљања људским ресурсима, припрема планове из свих области управљања људским ресурсима (кадровски, планови обуке, коришћење годишњег одмора);
- припрема унапређења мотивације запослених кроз предлагање мера напредовања и награђивања;
- праћење квалитета и побољшање интерне комуникације као и мерење задовољства запослених;
- спровођење обуке за руководиоце/руководитељке у циљу усавршавања техника руковођења;
- предлаже израду нормативних аката везаних за све сегменте управљања људским ресурсима;
- организација и руковођење процедуром новог запошљавања и увођење новозапослених у посао;
- води персоналне и друге евиденције у складу са законом,
- стара се о заштитној и радној одећи, обући и опреми;
- прати прописе из своје надлежности и иницира промене прописа;
- обавља и друге стручне послове за потребе органа Градске општине и друге послове у складу са законом, Статутом Градске општине и актима органа Градске општине.