Savski venac
Opštinska uprava
01. septembar 2022.
Odeljenje za opštu upravu
Odeljenje za opštu upravu - kontakt telefon 2061-712
Odsek za ljudske resurse
• Perin Marina - savetnik za poslove upravljanja ljudskim resursima i ažuriranja biračkog spiska
• Bojić Marko - savetnik za poslove upravljanja ljudskim resursima i ažuriranje biračkog spiska
• Kadović Jelena – savetnik, poslovi postupanja po zahtevu za odobravanje besplatne pravne pomoći
• Mijajlović Marija – savetnik, pravni poslovi upravljanja ljudskim resursima
• Ana Kalaver-Petrović – savetnik - za poslove upravljanja ljudskim resursima i ažuiranje biračkog spiska
• Valentić Jovana - mlađi savetnik - poslovi ažuriranja biračkog spiska i administrativni poslovi
• Perić Jovana - mlađi savetnik - poslovi ažuriranja biračkog spiska i administrativni poslovi
• Šašić Ankica - viši referent - poslovi ekspedicije pošte
• Kučević Danilo – viši referent - poslovi ekspedicije pošte
• Ivana Borović - nameštenik - kurir
Odsek za poslove pisarnice
• Ognjanović Ljilja - šef Odseka za poslove pisarnice - samostalni savetnik
• Rakočević Slađana - saradnik - poslovi automatske obrade podataka
• Graovac Miroslava - viši referent - poslovi pisarnice i arhive
• Stanimirović Radmila - viši referent - poslovi pisarnice i arhive
• Maletić Snežana - viši referent - poslovi pisarnice i arhive
• Bošković- Vučković Gordana - viši referent- administrativno-tehnički poslovi za lokalnog ombudsmana
• Radonjić Radovan - viši referent - poslovi davanja obaveštenja građanima o radu Uprave gradske opštine
• Jasmina Bojić – saradnik za poslove automatske obrade podataka i arhive
NADLEŽNOSTI ODELJENJA ZA OPŠTU UPRAVU:
Odeljenje za opštu upravu vrši sledeće poslove:
- poslove pisarnice i arhive;
- priprema obrasce za podnošenje zahteva u Upravi Gradske opštine;
- predlaže mere za bolju dostupnost uprave licima sa posebnim potrebama, kao i licima koja su u suštinski nejednakom položaju sa ostalim građanima/građankama;
- na nivou Uprave predlaže mere i stara se o zaštiti podataka o ličnosti u skladu sa zakonom;
- prati i ažurira izmene propisa kojima se utvrđuje naplata taksi i o tome obaveštava nadležne organizacione jedinice u Upravi;
- izdavanje potvrda o životu i uverenja o izdržavanim licima za korisnike penzija koji imaju prebivalište na teritoriji Gradske opštine;
- evidentiranje i dostavljanje interne i eksterne službene pošte;
- pružanje pravne pomoći građanima/građankama za ostvarivanje njihovih prava,
- vođenje biračkog spiska;
- stručne i administrativne poslove za sprovođenje izbora i referenduma;
- izdavanje potvrda o činjenicama o kojima organ vodi službenu evidenciju;
- u oblasti upravljanja ljudskim resursima obavlja stratešku, operativnu i administrativnu funkciju;
- predlaže izradu i implementaciju strategije upravljanja ljudskim resursima, priprema planove iz svih oblasti upravljanja ljudskim resursima (kadrovski, planovi obuke, korišćenje godišnjeg odmora);
- priprema unapređenja motivacije zaposlenih kroz predlaganje mera napredovanja i nagrađivanja;
- praćenje kvaliteta i poboljšanje interne komunikacije kao i merenje zadovoljstva zaposlenih;
- sprovođenje obuke za rukovodioce/rukovoditeljke u cilju usavršavanja tehnika rukovođenja;
- predlaže izradu normativnih akata vezanih za sve segmente upravljanja ljudskim resursima;
- organizacija i rukovođenje procedurom novog zapošljavanja i uvođenje novozaposlenih u posao;
- vodi personalne i druge evidencije u skladu sa zakonom,
- stara se o zaštitnoj i radnoj odeći, obući i opremi;
- prati propise iz svoje nadležnosti i inicira promene propisa;
- obavlja i druge stručne poslove za potrebe organa Gradske opštine i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom Gradske opštine i aktima organa Gradske opštine.