Odeljenje za društvene delatnosti

Odeljenje za društvene delatnosti - kontakt telefon 2061-766

Ćuruvija Jelena - načelnica Odeljenja - samostalni savetnik
E-mail: curuvijaj@savskivenac.rs

Odsek za društvene delatnosti

  • Rilak Nevena - samostalni savetnik - šef Odseka za društvene delatnosti
  • Stanković Zoran - savetnik - upravno pravni poslovi boračko-invalidske zaštite i društvenih delatnosti
  • Masoničić Bojana - savetnik - poslovi za školstvo
  • Radović Maša - samostalni savetnik - upravno-pravni i materijalno-finansijski poslovi u oblasti boračko-invalidske zaštite i poslovi koordinatora interresorne komisije
  • Nikolić Snežana - savetnik - poverenik komesarijata za izbeglice i migracije
  • Dosković Sanja - mlađi savetnik - materijalno-finansijski poslovi u oblasti boračko-invalidske zaštite
  • Dijana Kovačević - savetnik - materijalno-finansijske i stručno-administrativne poslove u oblasti boračko-invalidske zaštite

Odsek za kulturu

  • Rodić Branka - savetnik - poslovi za kulturu
  • Tanasković Dušan - savetnik - poslovi za kulturu
  • Rikić Gordana - viši referent - administrativno-kancelarijski poslovi
  • Pantić Julijana - savetnik - adminstrativni poslovi za potrebe osoba sa invaliditetom
  • Zec Momir - mlađi savetnik za administrativne poslove za kulturu

Nadležnosti odeljenja za društvene delatnosti

Odeljenje za društvene delatnosti vrši sledeće poslove:

  • vodi postupak i donosi rešenja za priznavanje prava u oblasti boračko-invalidske zaštite ratnih i mirnodopskih vojnih invalida, civilnih invalida rata i korisnika porodične invalidnine;
  • vrši poslove isplate invalidskih prinadležnosti u skladu sa propisima Republike i Grada;
  • stara se o ostvarivanju, zaštiti i unapređenju ljudskih prava i individualnih i kolektivnih prava pripadnika nacionalnih manjina i etničkih grupa;
  • stručne poslove u vezi sa statusom izbeglih, prognanih i raseljenih lica poverenih od strane Komesarijata za izbeglice Republike Srbije;
  • pomaže razvoj različitih oblika samopomoći i solidarnosti sa licima sa posebnim potrebama, kao i sa licima koja su suštinski u nejednakom položaju sa ostalim građanima/građankama i podstiče aktivnosti i pruža pomoć organizacijama invalida i drugim socijalno - humanitarnim organizacijama na svom području;
  • obavlja poslove u vezi sa sahranjivanjem lica bez srodnika i lica korisnika materijalnog obezbeđenja;
  • poslove u vezi sa praćenjem upisa dece u prvi razred osnovne ili specijalne škole i pokreće prekršajni postupak protiv roditelja, odnosno staratelja u skladu sa Zakonom;
  • utvrđuje mere i aktivnosti zaštite i bezbednosti dece, odnosno učenika/učenica za vreme ostvarivanja obrazovno vaspitnog rada i drugih aktivnosti koje organizuje ustanova, u skladu sa zakonom;
  • organizuje poslove koji se odnose na prevoz dece i njihovih pratilaca radi pohađanja pripremnog predškolskog programa na udaljenosti većoj od 2 km, i učenika/učenica osnovne škole na udaljenosti većoj od 4 km, od sedišta škole
  • prevoz smeštaj i ishranu dece i učenika/učenica sa smetnjama u razvoju, bez obzira na udaljenost mesta stanovanja od škole, prevoz učenika/učenica na republička i međunarodna takmičenja;
  • prati i predlaže mere za podsticanje razvoj kulturno-umetničkog stvaralaštva i amaterizma na svom području;
  • obezbeđuje uslove za održavanje kulturnih manifestacija od značaja za Gradsku opštinu, u cilju zadovoljavanja potreba građana/građanki sa svog područja;
  • prati i predlaže mere za zadovoljavanje potreba građana/građanki u oblasti sporta na području Gradske opštine i predlaže nacrt programa razvoja sporta;
  • učestvuje u realizaciji sistema školskog sporta u Gradskoj opštini i obezbeđuje uslove za organizovanje i održavanje sportskih takmičenja i manifestacija;
  • obavlja stručne i administrativne poslove u vezi sa sufinansiranjem programa u oblasti sporta;
  • poslove u vezi sa dokumentacijom potrebnom za konkurisanje za učeničke i studentske kredite i stipendije;
  • koordinacija rada Komisije za dodatnu obrazovnu, zdravstvenu i socijalnu podršku detetu i učeniku;
  • poslove ažuriranja Informatora o radu Uprave Gradske opštine u skladu sa Zakonom o slobodnom pristupu informacija od javnog značaja;
  • stručne i administrativne poslove za Fondaciju „Mijodrag Stanojević“;
  • vodi evidenciju fondova, fondacija i zadužbina na teritoriji Gradske opštine;
  • praćenja propisa iz svoje nadležnosti i inicira promene propisa;
  • obavlja i druge stručne poslove za potrebe organa Gradske opštine i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom Gradske opštine i aktima organa Gradske opštine.