Odeljenje za opštu upravu
Odeljenje za opštu upravu - kontakt telefon 2061-712
Odsek za ljudske resurse
- Perin Marina - savetnik za poslove upravljanja ljudskim resursima i ažuriranja biračkog spiska
- Bojić Marko - savetnik za poslove upravljanja ljudskim resursima i ažuriranje biračkog spiska
- Kadović Jelena - savetnik, poslovi postupanja po zahtevu za odobravanje besplatne pravne pomoći
- Mijajlović Marija - savetnik, pravni poslovi upravljanja ljudskim resursima
- Valentić Jovana - mlađi savetnik - poslovi ažuriranja biračkog spiska i administrativni poslovi
- Perić Jovana - mlađi savetnik - poslovi ažuriranja biračkog spiska i administrativni poslovi
- Šašić Ankica - viši referent - poslovi ekspedicije pošte
- Kučević Danilo - viši referent - poslovi ekspedicije pošte
Odsek za poslove pisarnice
- Ognjanović Ljilja - šef Odseka za poslove pisarnice - samostalni savetnik
- Rakočević Slađana - saradnik - poslovi automatske obrade podataka
- Graovac Miroslava - viši referent - poslovi pisarnice i arhive
- Stanimirović Radmila - viši referent - poslovi pisarnice i arhive
- Maletić Snežana - viši referent - poslovi pisarnice i arhive
- Bošković- Vučković Gordana - viši referent- administrativno-tehnički poslovi za lokalnog ombudsmana
- Radonjić Radovan - viši referent - poslovi davanja obaveštenja građanima o radu Uprave gradske opštine
- Ivana Borović - nameštenik - kurir
- Vesna Maksimović - nameštenik - kurir
Nadležnosti odeljenja za opštu upravu
Odeljenje za opštu upravu vrši sledeće poslove:
- poslove pisarnice i arhive;
- priprema obrasce za podnošenje zahteva u Upravi Gradske opštine;
- predlaže mere za bolju dostupnost uprave licima sa posebnim potrebama, kao i licima koja su u suštinski nejednakom položaju sa ostalim građanima/građankama;
- na nivou Uprave predlaže mere i stara se o zaštiti podataka o ličnosti u skladu sa zakonom;
- prati i ažurira izmene propisa kojima se utvrđuje naplata taksi i o tome obaveštava nadležne organizacione jedinice u Upravi;
- izdavanje potvrda o životu i uverenja o izdržavanim licima za korisnike penzija koji imaju prebivalište na teritoriji Gradske opštine;
- evidentiranje i dostavljanje interne i eksterne službene pošte;
- pružanje pravne pomoći građanima/građankama za ostvarivanje njihovih prava,
- vođenje biračkog spiska;
- stručne i administrativne poslove za sprovođenje izbora i referenduma;
- izdavanje potvrda o činjenicama o kojima organ vodi službenu evidenciju;
- u oblasti upravljanja ljudskim resursima obavlja stratešku, operativnu i administrativnu funkciju;
- predlaže izradu i implementaciju strategije upravljanja ljudskim resursima, priprema planove iz svih oblasti upravljanja ljudskim resursima (kadrovski, planovi obuke, korišćenje godišnjeg odmora);
- priprema unapređenja motivacije zaposlenih kroz predlaganje mera napredovanja i nagrađivanja;
- praćenje kvaliteta i poboljšanje interne komunikacije kao i merenje zadovoljstva zaposlenih;
- sprovođenje obuke za rukovodioce/rukovoditeljke u cilju usavršavanja tehnika rukovođenja;
- predlaže izradu normativnih akata vezanih za sve segmente upravljanja ljudskim resursima;
- organizacija i rukovođenje procedurom novog zapošljavanja i uvođenje novozaposlenih u posao;
- vodi personalne i druge evidencije u skladu sa zakonom,
- stara se o zaštitnoj i radnoj odeći, obući i opremi;
- prati propise iz svoje nadležnosti i inicira promene propisa;
- obavlja i druge stručne poslove za potrebe organa Gradske opštine i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom Gradske opštine i aktima organa Gradske opštine.