Одељење за општу управу

Одељење за општу управу - контакт телефон 2061-712

Одсек за људске ресурсе

  • Перин Марина - саветник за послове управљања људским ресурсима и ажурирања бирачког списка
  • Бојић Марко - саветник за послове управљања људским ресурсима и ажурирање бирачког списка
  • Кадовић Јелена - саветник, послови поступања по захтеву за одобравање бесплатне правне помоћи
  • Мијајловић Марија - саветник, правни послови управљања људским ресурсима
  • Валентић Јована - млађи саветник - послови ажурирања бирачког списка и административни послови
  • Перић Јована - млађи саветник - послови ажурирања бирачког списка и административни послови
  • Шашић Анкица - виши референт - послови експедиције поште
  • Кучевић Данило - виши референт - послови експедиције поште

Одсек за послове писарнице

  • Огњановић Љиља - шеф Одсека за послове писарнице - самостални саветник
  • Ракочевић Слађана - сарадник - послови аутоматске обраде података
  • Граовац Мирослава - виши референт - послови писарнице и архиве
  • Станимировић Радмила - виши референт - послови писарнице и архиве
  • Малетић Снежана - виши референт - послови писарнице и архиве
  • Бошковић- Вучковић Гордана - виши референт- административно-технички послови за локалног омбудсмана
  • Радоњић Радован - виши референт - послови давања обавештења грађанима о раду Управе градске општине
  • Ивана Боровић - намештеник - курир
  • Весна Максимовић - намештеник - курир

Надлежности одељења за општу управу

Одељење за општу управу врши следеће послове:

  • послове писарнице и архиве;
  • припрема обрасце за подношење захтева у Управи Градске општине;
  • предлаже мере за бољу доступност управе лицима са посебним потребама, као и лицима која су у суштински неједнаком положају са осталим грађанима/грађанкама;
  • на нивоу Управе предлаже мере и стара се о заштити података о личности у складу са законом;
  • прати и ажурира измене прописа којима се утврђује наплата такси и о томе обавештава надлежне организационе јединице у Управи;
  • издавање потврда о животу и уверења о издржаваним лицима за кориснике пензија који имају пребивалиште на територији Градске општине;
  • евидентирање и достављање интерне и екстерне службене поште;
  • пружање правне помоћи грађанима/грађанкама за остваривање њихових права,
  • вођење бирачког списка;
  • стручне и административне послове за спровођење избора и референдума;
  • издавање потврда о чињеницама о којима орган води службену евиденцију;
  • у области управљања људским ресурсима обавља стратешку, оперативну и административну функцију;
  • предлаже израду и имплементацију стратегије управљања људским ресурсима, припрема планове из свих области управљања људским ресурсима (кадровски, планови обуке, коришћење годишњег одмора);
  • припрема унапређења мотивације запослених кроз предлагање мера напредовања и награђивања;
  • праћење квалитета и побољшање интерне комуникације као и мерење задовољства запослених;
  • спровођење обуке за руководиоце/руководитељке у циљу усавршавања техника руковођења;
  • предлаже израду нормативних аката везаних за све сегменте управљања људским ресурсима;
  • организација и руковођење процедуром новог запошљавања и увођење новозапослених у посао;
  • води персоналне и друге евиденције у складу са законом,
  • стара се о заштитној и радној одећи, обући и опреми;
  • прати прописе из своје надлежности и иницира промене прописа;
  • обавља и друге стручне послове за потребе органа Градске општине и друге послове у складу са законом, Статутом Градске општине и актима органа Градске општине.