Одељење за скупштинске послове
Одељење за скупштинске послове
контакт телефон: 2061-774
Хаџић Дуња - начелница Одељења - самостални саветник
E-mail: hadzicd@savskivenac.rs
Кузмановић Предраг - саветник - скупштински послови
Одсек за послове информисања
- Дукић Драгана - шеф Одсека - самостални саветник
- Опсеница Тања – саветник за послове информисања
- Рошул Јована – саветник за послове информисање
- Павић Весна - виши референт - технички секретар
- Ћирић Светлана -- виши референт - послови информисања и административно-канцеларијски послови
- Миразчиев Марија - млађи саветник за послове информисања
- Хркаловић Милош – саветник за послове за Веће и Скупшину
- Никодијевић Марија - млађи саветник - послови информисања
- Ивановић Душан - саветник - послови за Веће и Скупшину
- Калавер - Петровић Ана - саветник - скупштински послови
Надлежности одељења за скупштинске послове
Одељење за скупштинске послове врши следеће послове:
- праћења активности на реализацији утврђених обавеза од стране Скупштине Градске општине;
- пријема странака које се непосредно обраћају председнику / председници и заменику / заменици председника / председници Скупштине Градске општине и члановима / чланицама Већа Градске општине;
- послове протокола председника / председнице и заменика / заменице председника / председнице Скупштине Градске општине и чланова / чланица Већа Градске општине;
- координације рада Градске општине у сарадњи са Градом, органима Града и Градским општинама;
- информисање јавности о раду Скупштине Градске општине, њених радних тела, савета и комисија и о функционисању Управе Градске општине;
- сарадње са средствима јавног информисања и старања о јавном обавештавању о питањима од значаја за живот и рад грађана / грађанки на свом подручју;
- припреме нормативних акта која се односе на рад Скупштине и њених радних тела,
- давања мишљења о законитости правних аката Скупштине Градске општине и Већа Градске општине;
- учествује у припреми седница и обради аката усвојених на седницама Скупштине Градске општине и Већа Градске општине;
- евиденције о одржаним седницама, врши административне и стручне послове за одборничке групе, радна тела, комисије и савете;
- регулисање статусних права одборника / одборница, изабраних, именованих и постављених лица;
- врши стручно-административне послове за секретара / секретарку Скупштине и заменика / заменицу секретара Скупштине
- врши стручно-административне послове и координацију послова везаних за припрему информација по захтевима заинтересованих лица а у складу са Законом о доступности информација од јавног значаја;
- давања правних мишљења Скупштини Градске општине и Већу Градске општине и врши обраду општих аката и материјала у вези са положајем Градске општине и других питања функционисања система локалне самоуправе;
- праћења прописа из своје надлежности и иницира промене прописа;
- обавља и друге стручне послове за потребе органа Градске општине и друге послове у складу са законом, Статутом Градске општине и актима органа Градске општине.